Dzisiaj kochane dzieci mamy dla Was następujące propozycje:
Karta pracy, cz. 4, s. 20 książka "Kolorowy start z plusem"
Oglądnijcie zdjęcia.
Określcie, czym różnią się teatrzyki.
Przeczytajcie wyrazy umieszczone na czarodziejskim lusterku.
Powiedzcie, z jakimi baśniami się kojarzą.
Ozdóbcie lusterko według własnego pomysłu.
Zróbcie ćwiczenie dykcyjne.
Powtarzajcie po rodzicach zdania.
Król Karol kupił królowej Karolinie korale.
Gdzie mieszka Śnieżka?
Sasza szedł suchą szosą.
Stół z powyłamywanymi nogami.
W smoczej jamie syczy smok.
Zabawy przy piosence "Magiczne miejsce"
Ćwiczenia inhibicyjno-incytacyjne.
Dziecko poruszają się po sali przy piosence.
Podczas pierwszej przerwy w nagraniu zatrzymują się i klaszczą nad głowami. Podczas drugiej przerwy klaszczą pod uniesionymi
do góry kolanami, a podczas trzeciej przerwy – klaszczą, uderzając dłońmi o swoje uda.
Link do utworu:
Tekst piosenki:
1. Teatr to jest widownia i scena.
Niby nic magicznego w tym nie ma,
aż do chwili, gdy nagle na scenie
dziwne zacznie się przedstawienie.
Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze,
czarodziejskie jest to, na co patrzę.
Gdy się tylko podnosi kurtyna,
to od razu czar działać zaczyna.
2. Każda bajka się staje prawdziwa
Gaśnie światło i scena ożywa.
Wszystko może się zdarzyć na scenie.
Działa czar, póki trwa przedstawienie.
Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze...
3. Teatr gra. Każdy ma czego szuka.
A to wszystko nazywa się sztuka.
Gdy dorosnę, to może tu wrócę,
żeby zagrać na scenie w tej sztuce.
Ref. Bo w teatrze, w teatrze, w teatrze...
Wykonajcie zadania zgodnie z poleceniami z karty pracy, cz. 4, s. 21 książka "Kolorowy start z plusem".
Małe zadanie matematyczne z kolorowaniem.
Miłej zabawy kochani :)
Jak się macie kochani? Co u Was? Jak sobie radzicie i Wy i Wasi rodzice? Odezwijcie się, tęsknimy za Wami, przesyłamy moc uścisków i uśmiechów :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz